Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Ximena Cloudfield - 17 februari 2017 11:20

 

I dag fick jag chansen att testa på den nya tävlingen i JH   För att kunna göra den tävling så måste man skapa en grupp med någon, för att kunna tävla. Fick tag på en spelare som ville tävla mot mig, så det var snällt. 

 

Första intrycket av tävling var helt okej. Banan är ganska lång & jag red fel några gånger samt att det fanns

några snäva svängar på olika ställen. Men lyckades komma i mål ändå. 

 

När man kommer i mål så får man ett hjärta av Lowe, som man sedan kan byta in mot olika saker. Själv så fick jag ett gäng med morötter   Känner dock att denna tävlingen är inget för mig men det var roligt att få testa på denna tävling.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Ximena Cloudfield & detta är mitt äventyr i hästspelet Star Stable Online.

Stall Xia

Sliverace/Vera - Jorvikisk varmblod.

Ansvarsfriskrivande.

Alla bilder är fotoade & videoklippen är tagna i hästspelet Star Stable Online. Alla bilder & videoklipp som ligger under kategorin onsdagsuppdateringen är lånad från Star Stable Online egna hemsidan:

www.starstable.com/se/news

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards